Make your own free website on Tripod.com

WWE FORCEABLE ENTRY

 




Union Underground - Across the Nation

Now get the guns, the drugs, From my generation.
Iíll take the fall, the saints, across the nation.
And itís the sex, the gods, the freaks, the frauds.
Theyíre messiní with me, Come on, come on, come on.
Letís get it on!

Move to the music,
Play that f****** music,
Move it to the music, yeah! (Get it on)
Move to my music,
Play that f****** music,
Live through my music, yeah!

Now get the guns, the drugs, from my generation.
Iíll take the fall, the saints, across the nation.
And itís the sex, the gods, the freaks, the frauds.
Theyíre messiní with me, Come on, come on, come on.
Letís get it on!

Move to the music,
Play that f**** music,
Move it to the music, yeah! (Get it on)
Move to my music,
Play that f***** music,
Live through my music, yeah!

Forget the lies, the money, weíre in this together.
And through it all, they said nothingís forever.
And they refuse to see the change in me,
Why wonít they wake up? Come on, come on, come on.
Letís get it on!

Move to the music,
Play that f****** music,
Move it to the music, yeah! (Get it on)
Move to my music,
Play that f****** music,
Live through my music, yeah!

Move to the music.
Move it to the music, yeah.
Move to my music.
Live through the music yeah.

(Test, test, test, test)
Move to the music.
(Test, test, test, test)
Move it to the music, yeah.
(Test, test, test, test)
Move to my music.
(Test, test, test, test)
Live through the music yeah.
(Test, test, test, test)

Move to the music,
Play that f***** music,
Move it to the music, yeah! (Get it on)
Move to my music,
Play that f***** music,
Live through my music, yeah!

Move to the music,
Play that f****** music,
Move it to the music, yeah! (Get it on)
Move to my music,
Play that f****** music,
Live through my music, yeah!

 

Creed- Young Grow Old

He said he's falling to pieces
Fighting the boy and the man
Over his shoulder there was freedom
But consciousness has tied his hands

Embodied youth was his distinction
Now inhibition's in demand
So driven by his fear of weakness
But that's his key to understand

So far in a distant land
There's a fight between boy and man
See the light through the open door
Sit and watch as the young grow old

Trading places in the circle
Turn the glass, spill the sand
They say that time can make the difference
But age doesn't make you a man

So far in a distant land
There's a fight between boy and man
See the light through the open door
Sit and watch as the young grow old

So young but overblown
So young but overblown
So young but overblown
So young but overblown

Take a look now, see the boy is weakened
Watch him fade, watch him fade away
Take a bow and the boy is defeated
Is this the way, this the way?

So far in a distant land
There's a fight between boy and man
See the light through the open door
Sit and watch as the young grow old

Marilyn Manson - The Beautiful People - (SmackDown! Mix)

I don't want ya and I don't need ya
Don't bother to resist or I'll beat ya
It's not your fault that you're always wrong
The weak ones are there to justify the strong

The beautiful people, the beautiful people
It's all relative to the size of your steeple
You can't see the forest for the trees
And you can't smell your own [s**t] on your knees

And I don't want ya and I don't need ya
Don't bother to resist or I'll beat ya
It's not your fault that you're always wrong
The weak ones are there to justify the strong

The beautiful people, the beautiful people
It's all relative to the size of your steeple
You can't see the forest for the trees
And you can't smell your own [s**t] on your knees

There's no time to discriminate
Hate every [&^%^%^^] that's in your way

Hey you, what do you see?
Something beautiful but something free?
Hey you, are you trying to be mean?
You live with apes man, it's hard to be clean

The worms will live in every host
It's hard to pick which one they eat the most

The horrible people, the horrible people
It's all relatomic as the size of your steeple
Capitalism has made it this way
Old-fashioned fascism will take it away

Hey you, what do you see?
Something beautiful but something free?
Hey you, are you trying to be mean?
You live with apes man, it's hard to be clean

There's no time to discriminate
Hate every *&^%^$#@ that's in your way

Hey, hey (x4)

The beautiful people, the beautiful people
The beautiful people, the beautiful people
The beautiful people, the beautiful people
The beautiful people, the beautiful people

Hey you, what do you see?
Something beautiful but something free?
Hey you, are you trying to be mean?
You live with apes man, it's hard to be clean

Hey you, what do you see?
Something beautiful but something free?
Hey you, are you trying to be mean?
You live with apes man, it's hard to be clean

The beautiful people, the beautiful people
The beautiful people, the beautiful people
The beautiful people, the beautiful people
The beautiful people, the beautiful people

Disturbed - Glass Shatters

Step up! Cause you're the next one in line for the kill.
You don't believe me but I'm betting that you will.

Step up! I'll let you live a little bit with the pain that I bring.
You know it's only the beginning.

Step up! Cause you're the next one in line for the kill.
You don't believe me but I'm betting that you will.

Step up! I'll let you live a little bit with the pain that I bring.
You know it's only the beginning.

Step up! Cause you're the next one in line for the kill.
You don't believe me but I'm betting that you will.

Step up! I'll let you live a little bit with the pain that I bring.
You know it's only the beginning.

I'm breaking the limit inside you!
Stop begging someone to hide you!
I'm breaking the limit inside you!
Stop begging someone to hide you!
I'm breaking the limit inside you!
Stop begging someone to hide you!
I'm breaking the limit inside you!
Stop begging someone to hide you!

Step up! Cause you're the next one in line for the kill.
You don't believe me but I'm betting that you will.

Step up! I'll let you live a little bit with the pain that I bring.
You know it's only the beginning.

Step up! Cause you're the next one in line for the kill.
You don't believe me but I'm betting that you will.

Step up! I'll let you live a little bit with the pain that I bring.
You know it's only the beginning.

Step up! Cause you're the next one in line for the kill.
You don't believe me but I'm betting that you will.

Step up! I'll let you live a little bit with the pain that I bring.
You know it's only the beginning.

I'm breaking the limit inside you!
Stop begging someone to hide you!
I'm breaking the limit inside you!
Stop begging someone to hide you!
I'm breaking the limit inside you!
Stop begging someone to hide you!

I'm breaking the limit inside you!
Don't run away, bring it on straight to me!

Step up! Cause you're the next one in line for the kill.
You don't believe me but I'm betting that you will.

Step up! I'll let you live a little bit with the pain that I bring.
You know it's only the beginning.

*Music slows down then picks up in next line*

Step up! Cause you're the next one in line for the kill.
You don't believe me but I'm betting that you will.

Step up! I'll let you live a little bit with the pain that I bring.
You know it's only the beginning.

I'm breaking the limit inside you!
Stop begging someone to hide you!
I'm breaking the limit inside you!
Don't run away, bring it on straight to me!

Step up! Cause you're the next one in line for the kill.
You don't believe me but I'm betting that you will.

Step up! I'll let you live a little bit with the pain that I bring.
You know it's only the beginning.

Step up! Cause you're the next one in line for the kill.
You don't believe me but I'm betting that you will.

Step up! I'll let you live a little bit with the pain that I bring.
You know it's only the beginning.

Step up! Cause you're the next one in line for the kill.
You don't believe me but I'm betting that you will.

Step up! I'll let you live a little bit with the pain that I bring.
You know it's only the beginning.

I'm breaking the limit inside you!
Stop begging someone to hide you!
I'm breaking the limit inside you!
Stop begging someone to hide you!
I'm breaking the limit inside you!
Stop begging someone to hide you!

I'm breaking the limit inside you!
Don't run away, bring it on straight to me!

Limp Bizkit - Rollin' (DEAD MAN MIX)

Alright partner
Keep on rollin', baby
You know what time it is

Keep rollin', rollin', rollin', rollin' (Yeah)
(Chocolate starfish)
Keep rollin', rollin', rollin', rollin' (What?)
Keep rollin', rollin', rollin', rollin' (C'mon)
(Keep on rollin', baby)
Keep rollin', rollin', rollin', rollin' (Rollin')

Move in, now move out
Hands up, now hands down
Back up, back up
Tell me what you're gonna do now
Breathe in, now breathe out
Hands up, now hands down
Back up, back up
Tell me what you're gonna do now

Keep rollin', rollin', rollin', rollin' (What?)
Keep rollin', rollin', rollin', rollin' (C'mon)
Keep rollin', rollin', rollin', rollin' (Yeah)
Keep rollin', rollin', rollin', rollin'

Now I know you'll be loving this [s**t] right here
L.I.M.P. Bizkit is right here
People in the house put them hands in the air
Cuz if you don't care, then we don't care
One, two, three times two to the sixth
Jonesin' for your fix that the Limp Bizkit makes

So where the [f***] you at, punk?
Shut the [f***] up
And back the [f***] up
While we [f***] this track up

Throw your hands up
(Ladies and gentleman)
(Yeah)

Move in, now move out
Hands up, now hands down
Back up, back up
Tell me what you're gonna do now
Breathe in, now breathe out
Hands up, now hands down
Back up, back up
Tell me what you're gonna do now

Keep rollin', rollin', rollin', rollin' (What?)
Keep rollin', rollin', rollin', rollin' (C'mon)
Keep rollin', rollin', rollin', rollin' (Yeah)
Keep rollin', rollin', rollin', rollin'

You wanna mess with Limp Bizkit? (Yeah)
You can't mess with Limp Bizkit (Why?)
Because we get it on (When?)
Everyday and every night (Oh)
Hear this platinum thing right here? (Uh-huh)
C'mon, we're doing it all the time (What?)
So you better get some better beats and hear some better rhymes (D'oh)

We got the game set
So don't complain yet
The 24-7, never beggin' for a rain check
Old school soldiers blastin' out the hot [shit]
That rock [shit]
Puttin' bounce in the mosh pit

Throw your hands up
(Ladies and gentleman)
(Yeah)

Move in, now move out
Hands up, now hands down
Back up, back up
Tell me what you're gonna do now
Breathe in, now breathe out
Hands up, now hands down
Back up, back up
Tell me what you're gonna do now

Keep rollin', rollin', rollin', rollin' (C'mon)
Keep rollin', rollin', rollin', rollin' (What?)
Keep rollin', rollin', rollin', rollin' (Yeah)
Keep rollin', rollin', rollin', rollin'

Hey ladies (Where you at?)
Hey fellas (Where you at?)
And the people that don't give a [f***] (Where you at?)
All the lovers (Where you at?)
All the haters (Where you at?)
And all the people that call themselves players (Where you at?)
Hot mommas (Where you at?)
Pimp daddies (Where you at?)
And the people rollin' up in Caddies (Where you at?)
Hey rockers (Where you at?)
Hip-hoppers (Where you at?)
And everybody all around the world

Move in, now move out
Hands up, now hands down
Back up, back up
Tell me what you're gonna do now
Breathe in, now breathe out
Hands up, now hands down
Back up, back up
Tell me what you're gonna do now

Keep rollin', rollin', rollin', rollin' (Yeah)
Keep rollin', rollin', rollin', rollin' (What?)
Keep rollin', rollin', rollin', rollin' (C'mon)
Keep rollin', rollin', rollin', rollin'

Move in, now move out
Hands up, now hands down
Back up, back up
Tell me what you're gonna do now
Breathe in, now breathe out
Hands up, now hands down
Back up, back up
Tell me what you're gonna do now

Keep rollin', rollin', rollin', rollin' (What?)
Keep rollin', rollin', rollin', rollin' (C'mon)
Keep rollin', rollin', rollin', rollin' (Yeah)
Keep rollin', rollin', rollin', rollin'

Drowning Pool - The Game

Time to play the game
Time to play the game
Time to play the game

It's all about the game, you fall like the rest
Your failure is my success
It's all about control, will you make it?
I will deliver the pain, you can't take it

I'm in control, I am the pain
After this you won't be the same
This is my time, I make the rules
You mess with this and you'll die like a fool

(Pain)
Here comes the pain (pain)
Here comes the pain (pain)
Here comes the pain (pain)
Here comes the pain

Time to play the game

I am the debt that can't be paid
You're going down in flames
This is the time I cannot lose
Live or die, you'll have to choose

It's all about me, I am the one
Soon you'll see there's nowhere to run
I am the threat that is so real
Through the blood and the sweat, the pain you won't feel

(Pain)
Here comes the pain (pain)
Here comes the pain (pain)
Here comes the pain (pain)
Here comes the pain

Nowhere to run, nowhere to hide
Now it's time to die
Lie in the pain, I am the game
You won't forget my name!

Time to feel the pain
Time to feel the pain
Time to feel the pain

Go
Time to play the game
Time to play the game
Time to play the game
Time to play the game

(Pain)
Here comes the pain (pain)
Here comes the pain (pain)
Here comes the pain (pain)
Here comes the pain

(Pain)
Time to play the game (pain)
Time to play the game (pain)

 

Breaking Point  - One Of A Kind 

Whatdaya see?

The fear I see when I look in your eyes
Makes you believe I'm one of a kind (one of a kind)
The fear I leave in the back of your mind
Makes you believe I'm
One of a kind

(Hey Hey Hey, One of a Kind)

(Hey Hey Hey, One of a Kind)

Whatdaya see?

The fear I see when I look in your eyes
Makes you believe I'm one of a kind (one of a kind)
The fear I leave in the back of your mind
Makes you believe I'm
One of a kind

(Hey Hey Hey, One of a Kind)

(Hey Hey Hey, One of a Kind)

(Hey Hey Hey, One of a Kind)

(Hey Hey Hey, One of a Kind)

The fear I see when I look in your eyes
Makes you believe, makes you believe
The fear that I see in the back of your mind
Makes you believe, makes you believe

The fear I see when I look in your eyes
Makes you believe I'm one of a kind (one of a kind)
The fear I leave in the back of your mind
Makes you believe, makes you believe

The fear I see when I look in your eyes
Makes you believe I'm one of a kind (one of a kind)
The fear I leave in the back of your mind
Makes you believe I'm one of a kind

(Hey Hey Hey, One of a Kind)

(Hey Hey Hey, One of a Kind)

(Hey Hey Hey, One of a Kind)

(Hey Hey Hey, One of a Kind)

 

 

Cypress HIll - Just Another Victim

 

So you wanna be a thug superstar and live hard?
Just another victim
So you wanna be a thug superstar and live hard?
Just another victim

Growin' up in these streets of Brooklyn
I'm here in the hook when the world is shooken (?)
Thug life's a tough one
My life's a rough one
Don't make me have to reach out and touch one
I'll break your frame up
Turn the flame up
I'll bring your name up
Cuz you're a lame duck
The transmission, beat you to submission
You're just another victim here to rock the friction
I want it all and if it's led through you
You better find a place to hide, cuz I'll tread through you
I'm gonna get mine so you know my name
Bet your ass cuz the mood's about to change

So you wanna be a thug superstar and live hard?
Just another victim
So you wanna be a thug superstar and live hard?
Just another victim
So you wanna be a thug superstar and live hard?
Just another victim
So you wanna be a thug superstar and live hard?
Just another victim

Lemme tell ya exactly what'll happen
When I choke the punks out and people start clappin'
(Unknown) and feel the rage
Of a psycho, destroyer that you just can't take
Down for the count cuz I just won't let it
I'm here to break bones, ring the bell and let's get it
All for the strong, just like Gladiators
Rip out your spine like the second Terminator
Haters, ain't got no time for your tactics
I see it right through you and your child-like tactics
No advances, no chances
Our persistance, there to beat down
(Beat him down, dog)

So you wanna be a thug superstar and live hard?
Just another victim
So you wanna be a thug superstar and live hard?
Just another victim
So you wanna be a thug superstar and live hard?
Just another victim
So you wanna be a thug superstar and live hard?
Just another victim

"Tazz is a miserable, angry thug"
"One word... One, one, one, one work describes the Tazzmission - effective"
"Tazz hates everyone, even himself"
"One word describes... One, one word describes the Tazzmission - effective"
"Who can stop the path of rage?"

I got no friends, no allies, hell rises quick
No love for none of you cuz you despise my trip
Keep your distance, I don't need your persistance
Cuz I'm made to last and made for resistance
The pit bull terrier, bone crusha
When I lock on ya, you scream like a busta
Cuz that's the only way we know our kill
When you're a thug you're always taught to show no fear
I'm going (Unknown) up, dead up
Will anybody in there make sure that none of these son of a bitches get up
Gonna get mine so you know my name
Beat your ass cuz the mood's about to change

So you wanna be a thug superstar and live hard?
Just another victim
So you wanna be a thug superstar and live hard?
Just another victim
So you wanna be a thug superstar and live hard?
Just another victim
So you wanna be a thug superstar and live hard?
Just another victim

"There is not a man or a beast on the planet Tazz cannot put out."
Just another victim
"There it is, he has it in. The Tazzmission. He tapped, he tapped, he tapped."
Just another victim
"Tazz... Tazz says that's all... Tazz says that's all"
Just another victim
"Who hasn't Tazz choked out?"
Just another victim

"The most miserable son of a bitch on the planet"
"The human suplex machine"
"Hey. I'm (Unknown)on this son of a bitch. Today, right now. Falls count anywhere in the building"

 

 

Saliva  - Turn The Table

 

Yeah, we comin' down
Come on, uh
Yeah, that's right
Yo, we puttin' it down

It's like a family in here, we're just a little disabled
Puttin' it down, we lay them out on a table
Who's in the house? The brothers in the house
gotta turn it out, let them know what we about
Kinda like Cain and Abel, a bit unstable
Don't break the frame, break the whole damn table
How we shut it down? We give them a blast
We'll keep it real, put the shoes in their ass

Get the tables
Get the tables
Get the tables
Get the tables

Get the tables
As soon as you realize that you can never survive and when you crosses
You're gonna get the tables
(Unknown), get the tables
Until the end of time, get the tables
And you can never survive, get the tables

Hypnotised in a trance, gotta make them dance
Jump in the pit and now throw up your hands
Havin' a party, we blast on the mics
Spittin' lyrics from my tongue and bringin' the hype
The door's wide open, do you dare to come in?
Battle with the boys, mess with us, we're the same
So who's up next as we gather 'round the table?
Lay your ass flat, let you know what we're about

Get the tables
Get the tables
Get the tables
Get the tables

Get the tables
As soon as you realize that you can never survive and when you crosses
You're gonna get the tables
(Unnown), get the tables
Until the end of time, get the tables
And you can never survive, get the tables

Get the tables
Get the tables
Get the tables
Get the tables

Get the tables
As soon as you realize that you can never survive and when you crosses
You're gonna get the tables
(Unknown), get the tables
Until the end of time, get the tables
And you can never survive, get the tables

Get the tables
As soon as you realize that you can never survive and when you crosses
You're gonna get the tables
As soon as you realize that you can never survive and when you crosses
You're gonna get the tables
(Unknown), get the tables
Until the end of time, get the tables
And you can never survive, get the tables

 

 

Monster Magnet - Live For The Moment

 

There's a little pile of ashes where my old life used to be
Credit cards and memories all dumped into the sea
Well this ain't no time for bullshit as I fly into the sun
Well you can't trust anybody if you can't trust number one

Well the (Unknown) made my future, their's not so far away
And get ready for tomorrow, I gotta waste my whole today
My inner luck knows better, it's what I wanna hear
Just like a diamond bullet where it's crystal (crystal) clear

Oh yeah
Wooooo!

I can (Unknown)a tornado
I can dry up a sea, yeah
When I live for the moment
There ain't no (r'ain't no)(Unknown)

You'll never find your pleasure if you worry about your pain
And your precious little details are stretchin' out my brain
Well you spin around and bite your nails, now let me tell you, son
That you can't trust anybody if you can't trust number one

Well the (Unknown) made my future and it's not so far away
And I get ready for tomorrow, I gotta waste my whole today
Well my inner luck knows better, oh it's what I wanna hear
Just like a diamond bullet where it's crystal (crystal) clear

Oh yeah

I can (Unknown) a tornado
I can dry up a sea
When I live for the moment
There ain't no (r'ain't no)(Unknown)

Now don't you sell me no future, yeah
Don't you sell me your love
I ain't vouchin' your number
You couldn't pay me enough

I ain't buyin' no future when the past is so far away
I ain't buyin' no future when the past is so far away
I ain't buyin' no future when the past is so far away
I ain't buyin' no future when the past is so far away, yeah

I can (Unknown) a tornado
I can dry up a sea, yeah
When I live for the moment
There ain't no (r'ain't no) (Unknown)

Now don't you sell me no future, yeah
Don't you sell me your love
I ain't vouchin' your number
You couldn't pay me enough, you couldn't pay me enough

Couldn't pay me enough
You couldn't pay me enough
You couldn't pay me enough
You couldn't pay me enough

Couldn't pay me enough
You couldn't pay me enough
You couldn't pay me enough
You couldn't pay me enough
You couldn't pay me enough
You couldn't pay me enough
You couldn't pay me enough
You couldn't pay me enough

Couldn't pay me enough
You couldn't pay me enough
You couldn't pay me enough
You couldn't pay me enough

Couldn't pay me enough
Couldn't pay me enough
You couldn't pay me enough
You couldn't pay me enough

 

Kid Rock - Legs

 

She's got legs, she knows how to use them
She never begs, she knows how to choose them
She's holdin' leg wonderin' how to feel them
Would you get behind them if you could only find them?

She's my baby
She's my baby

Yeah, it's alright
It's alright
It's alright
Alright

She's got hair down to her fanny
She's kinda jet set, try undo her panty
Everytime she's dancin' she knows what to do
Everybody wants to see, to see if she can use it

She's so fine
She's all mine

Girl, you got it right
So right
You got it right
Right

She's got legs, she knows how to use them
She never begs, she knows how to choose them
She's got a dime all of the time
Stays out at night movin' through time

Oh, I want her
So I got to have her

That girl's alright
She's alright
She's alright
Right, right, right

 

Sevendust - Break The Walls Down

 

Come on
You know I got you
Break the wall down
Break the wall down

Come on, come on

For those about to rock, I'm (Unknown)
You're the Judas and I'm the priest
Baby, what I got, from the least
Bring it to the stage, the rage, I'm the priest

Step into the rena and break the walls down
Step into the rena and break the walls down

Jericho
Jericho
Jericho

I'm awakened from a deep sleep, you're all weak
You're living in the agony of defeat
I'm the master of your whole heap
I'm the pastor, you flock like sheep

Step into the town and break the walls down
Your heartbeat is the only sound
Step into the light and then you know
You were stopped and dropped by the Walls of Jericho

Jericho
Jericho
Jericho

Jericho's on your ass way too fast
You've got no chance
It's time to blast your ass (Unknown)

For those about to rock, set the clock
For those about to jump, I'm all pumped
For those about to go, watch me slow
Break down the Walls of Jericho

Jericho
Jericho
Jericho
Jericho
Jericho
Jericho

Take that mother-fucker down
Don't help him up, hold up
Take his ass down again
Hold up, you got him?
I'm comin' from up top, fucker

Jericho
Jericho

Sevendust up in this

Jericho's on your ass way too fast
You've got no chance
It's time to blast your ass (Unknown)

Jericho

 

Rob Zombie - Never Gonna Stop -(BLACK CAT CROSSING MIX)

 

Give it to me

Give it to me (x4)

Give it to me (x4)

Yeah
My Durango (Yeah) Number 95 (Yeah)
Kick boots and ultra live
See heaven (Yeah) flash a horrorshow (Yeah)
Knock it nice and smooth, step back and watch it flow
Yeah

Never gonna stop
Never gonna stop
Never gonna stop
Never gonna stop

Give it to me
Give it to me

Give it to me (x4)

Yeah
The devil (Yeah) ride a dinosaur (Yeah)
He paint the monster red so the blood don't stain the floor
In out, (Yeah) real savage show (Yeah)
Sorry as a shot came sickness, watch it flow
Yeah

Never gonna stop
Never gonna stop
Never gonna stop
Never gonna stop

"It's in remission"

Use my body to keep you alive
Use my body to keep you alive

I don't care what you do to me
Use my body to keep you alive
I don't care what you do to me
Use my body to keep you alive

Yeah
My Durango (Yeah) Number 95 (Yeah)
Kick boots and ultra live
See heaven (Yeah) flash a horrorshow (Yeah)
Knock it nice and smooth, step back and watch it flow
Yeah

Never gonna stop
Never gonna stop
Never gonna stop
Never gonna stop

"We are pleased to be able to bring you this fine entertainment"

 

Neurotica - Ride Of Your Life

 

Fall into a carousel of unimagined flight
Ripping round the corners shrieking, sometimes peeking light
Drown yourselves in lakes of volume
Drown yourselves in the sound
Turn it up to match your voyage
Ten's restricting, eleven takes you on a ride

The ride of your life
On the ride
The ride of your life

I always ask for more than is needed
I'm reaching down while I'm high
Puncture the air with verbal affairs
A chance to be smooth on the climb
I let it fly like a kite in the warm winded sky
Not sure how to land
But when I do hope my tunes are still true
May they scream loud to you
Wanna take you all on a ride

The ride of your life
On a ride
The ride of your life
The ride of your life
Of your life

Pickina pickina sound, make you all just crowd around
Bout it bout it loud, got to be about it loud
Like it to like it to slam, like it like it to slam worldwide
Wanna ride? Wanna ride?
Ride your diggin it down, ride your diggin it down, supersound
Tickety, tickety bomb, tickety tickety bomb sing along
Take it take it away, take it take it away, worldwide
Wanna ride? Wanna ride?
Ride

Drown yourselves in lakes of volume
Drown yourselves in the sound
Turn it up to match your voyage
Ten's restricting, eleven takes you... you on a ride

The ride of your life
On the ride
The ride of your life
The ride of your life
Of your life

The ride of your life
On the ride
The ride of your life
The ride of your life
Of your life

Pickina pickina sound, make you all just crowd around
Bout it bout it loud, got to be about it loud
Like it to like it to slam, like it like it to slam worldwide
Wanna ride? Wanna ride?
Ride your diggin it down, ride your diggin it down, supersound
Tickety, tickety bomb, tickety tickety bomb sing along
Take it take it away, take it take it away, worldwide
Wanna ride? Wanna ride?

 

Finger Eleven - Slow Chemical

The wonder of the world is gone and all for sure
All the wonder that I want I found in her
As the whole becomes the part I tried to burn
And the flame returns

Every end through we can face to find its way
One more day will turn around and back again
Finding out my love and bow when she's not around
When she's not around I feel it coming down

Give me what I could never ask for
Don't aid me and you could be my chemical now
Give me the drug you know I'm after
Don't aid me and you could be my chemical

When everybody wants you (My chemical goes slow)
When everybody wants you (My chemical goes slow... slow)
And everybody wants you (Slow, slow)
And everybody wants you

So give me what I could never ask for
Don't aid me and you could be the chemical now
Give me the drug you know I'm after
Don't aid me and you could be the chemical

You could be the the chemical
You could be the the chemical
You could be the the chemical
You could be the the chemical
You could be the the chemical